تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه شرق اخلاق حرفه ای را رعایت نکرد/ صحبت های طیب نیا تحریف شده است

در پی انتشار گفتگوی روزنامه شرق با علی طیب نیا، وزیر اموراقتصادی و دارایی و طرح ادعاهایی در مقدمه این گفتگو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه ای نسبت به نحوه تنظیم و انتشار این گفتگو واکنش نشان داد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه شرق در شماره 2784 مورخ دوشنبه 4 بهمن ماه، گفتگویی از آن روزنامه با وزیراقتصاد منتشر نموده است که متاسفانه با عدم رعایت اخلاق حرفه ای و رسانه ای، در بخش پیش درآمد گفتگو، مطالب تحریف شده ای آمده که به طور کلی با روح حاکم بر گفتگو تعارض دارد.  
   
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا): آنچه خبرنگار روزنامه شرق در بخش مقدماتی گفتگو آورده، به گفته صریح وی، برداشت شخصی ایشان از صحبت های وزیر اقتصاد در هنگام خداحافظی و به عبارتی کاملا به طور غیررسمی بوده است .متاسفانه این نقل قول از سخنان غیررسمی وزیر اقتصاد، ناقص و تحریف شده است و برداشتهای نادرستی را القا می کند.
 
در پایان این اطلاعیه ضمن تاکید دوباره بر ناقص و تحریف شده بودن مطالب مطروحه در مقدمه گفتگو، از همه رسانه ها می خواهیم با رعایت اخلاق حرفه ای و تعهدکاری به ویژه با توجه به حساسیت جایگاه و تبعات اجتماعی ناشی از اخبار و نقل قول هایی که نشر می دهند،  مسئولانه برخوردکرده و امانتداری را رعایت نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه شرق اخلاق حرفه ای را رعایت نکرد/ صحبت های طیب نیا تحریف شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..