تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این بیماریهای زنانه را با کمک طب سنتی درمان کنید

بیماریهای زنانه را با کمک شیوه های درمانگران طب سنتی درمان نمائید.

این بیماریهای زنانه را با کمک طب سنتی درمان کنید

بیماریهای زنان و طب سنتی

اهمیت آشنایی با بیماری‌های زنان و چگونگی پیشگیری و درمان آن‌ها یكی از مهم‌ترین مسائلی است كه هر خانمی باید نسبت به آن آگاهی كافی داشته باشد. خوشبختانه امروزه با رشد تكنولوژی و افزایش میزان آگاهی و دانش مردم ، بسیاری از زنان در سراسر جهان نسبت به این بیماری‌ها آگاهی لازم را داشته و دست كم با چگونگی درمان و پیشگیری از ابتلا به آن‌ها در طب مدرن آشنایی دارند اما شاید این گروه كمتر با تكنیك‌های درمانی طب سنتی و مكمل در درمان بیماری‌های شایع و رایج دستگاه زنان آشنا باشند.

روش پاکسازی بدن زنان

از عطاری رازیانه تهیه کنید و پودر آن را آماده کنید ، هر روز به میزان یک قاشق چایخوری داخل یک لیوان آب جوش بریزید و بگذارید ده دقیقه ای دم بکشد ، بعد خالی و یا بهمراه یک قاشق عسل و نه شکر! میل کنید ،، با این کار تمام هورمون های زنانه تنظیم می شود و رحم شما بصورت کامل پاکسازی می شود و احتمال تمام بیماریهای مربوط به رحم را به صفر می رسانید.

همچنین دم کرده ی یک قاشق نعنا خشک بصورت روزانه نیز از قویترین آنتی بیوتیک ها قوی تر عمل کرده و رحم و بدنتان را کاملا پاکسازی می کند !

فراموش نکنید رازیانه مخصوص خانم هاست و برای آقایان مضر هست ..

امیدوارم با این دو نسخه بدنی سالم و باطراوت پیدا کنید و از تمام داروهای شیمیایی بی نیاز شوید.

بیماری های زنان:

-غذاهای سردی‎بخش باعث درد رحم و درد دوران پریود می‎شود و برای رفع درد، دم کرده زنجبیل و دارچین مفید است.

-خانم ها برای رفع درد مدت پریود می‎توانند باحذف زعفران ازدم‎کرده دارچین و هل استفاده نمایند.

-رفع لک بینی و استرکتومی:

برای خانم هایی که لک بینی دارند و یا در یائسگی خونریزی دارند، و یاکسانی که باید رحمشان را در آورند( استرکتومی)، شربت یک لیوان آب هویج را با یک قاشق عسل، درست کنند و روزی 2 تا 3 بار این شربت را بنوشند. می‎توانند یک قاشق مرباخوری بذر یونجه تمیز شده و آسیاب شده را با شربت استفاده نمایند. این افراد،آب زیاد، ترشی‎جات، لبنیات، جعفری، سیر، پیاز، کنجد و زعفران نخورند.

-دل درد :

خانم هایی که دارای طبع سردی هستند گاهی رحمشان سرد شده و دل درد می‎گیرند، و یا خانم هایی که در دوران پریود دچار درد زیر ناحیه شکم می‎شوند، یک قاشق غذا خوری پودر دانه خربزه (دانه‎ها را خشک نموده و آسیاب کرده و الک نمایند) را در یک لیوان آب با کمی عسل هم زده و بخورند، این ناراحتی از بین می‎رود.

-رفع عفونت ادراری و زخم واژن در خانم ها:

*-یک هفته از فرآورده‎های حیوانی استفاده نکرده و روزی 2 بار، با نصف لیوان آب و عسل ( آب جوشیده سرد شده را با عسل طبیعی شربت کرده، یکبار صبح قبل از صبحانه،و یکبار شب قبل از خواب) خودشان را بشویند.

*- دم کرده پونه کوهی و آویشن شیرازی برای خانم هایی که درد شدید پریود دارند، مفید است.

*-دو قاشق مرباخوری(100گرم) رازیانه، به همراه دو قاشق غذاخوری گل ختمی سفید با سه لیوان آب دم کرده و با عسل، هر روز بخورند. این کار را دو هفته ادامه دهند ، مشکل حل می‎شود.

*-برای درمان کیست تخمدان، تا 40 روز از فرآورده‎های حیوانی پرهیز شود، خود بخود کیست از بین می‎رود.

الو دکتر

اخبار مرتبط:

بیماری های زنانه در دختران

گفتگو با یک متخصص بیماریهای زنان درباره چگونگی ارتقای کیفیت سلامتی زنان

برای کنترل و پیشگیری از بیماریهای زنانه، معاینات دوره ای زیر نظر پزشک زنان را جدی بگیرید

بیماری های زنان را ماساژ نقطه هیگو درمان می کند

لاپاراسکوپی در بیماری‌های زنان چگونه است ؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این بیماریهای زنانه را با کمک طب سنتی درمان کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..