تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز جذاب بودن یا نبودن چهره ها

بر اساس تحقیقات، بالا رفتن سطح هورمون استروژن خود یکی از عوامل التهاب‌زا در بدن است که به اشکال مختلف از جمله آکنه بر روی صورت خود را نشان می دهد. این هورمون باعث افزایش ترشح غدد چربی بر روی پوست و ایجاد جوش می شود. علاوه بر قند و شکر مصرف خوراکی هایی چون نان سفید، آبنبات، شیرینی های سنتی کشورها، غذاهای سرخ شده، نوشابه های گازدار و هر ماده غذایی که در تولید آن شکر و قند مصرف می‌شود، در بروز آکنه و التهاب در بدن موثر است.

آکنه معمولا در اثر بروز التهاب در محل فولیکول‌های موی صورت رخ می دهد و به شکل تجمع باکتری بر روی چهره نمایان می شود.

کارشناسان برای رفع مشکلات پوستی در وهله اول توصیه می کنند افراد در صورت وجود مشکل آکنه پوستی به متخصص مراجعه کنند و رژیم غذایی متعادلی داشته باشند. در واقع بهتر است بیشتر از میوه و سبزیجات و کمتر از شیرینی و مواد قندی استفاده شود. مصرف خوراکی های سالم، ماسک های گیاهی، پرهیز از استعمال دخانیات، جلوگیری از فشارهای عصبی، ماساژ پوست صورت و شستشوی به موقع آن، استفاده از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب همگی از راه های داشتن یک پوست سالم و شاداب و بدون آکنه به شمار می‌روند. مصرف بیش از حد مواد قندی و شیرینی و شکلات علاوه بر فراهم کردن شرایط بروز آکنه پوستی می تواند در دراز مدت باعث مقاومت بدن به انسولین و ابتلای فرد به بیماری دیابت شود.

گفتنی است؛ بروز جوش های چرکی صورت زنگ هشدار برای افرادی است که بیش از حد شیرینی می خورند تا مراقب ابتلا به دیابت باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز جذاب بودن یا نبودن چهره ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..