تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه ای با مضمون فدایت شوم به کی روش ننوشتم

علی اکبر طاهری درباره برد تیم پرسپولیس برابر گسترش فولاد اظهار کرد: بازی خوبی شاهد بودیم اما متاسفانه داور قشنگی بازی را کاهش داد.

وی درباره اعتراضش به صحنه داوری تصریح کرد: صحنه های مشکوک بازی باید کارشناسی شود اما روند سوت زدن داور مشخص بود که با استرس و دلهره است. مسئولان باید توجه خاصی کنند. این نوع سوت زدن قشنگی فوتبال را از بین برد.

سرپرست باشگاه  پرسپولیس در مورد جذب مدافع جدید عنوان کرد: در مورد این مسائل فکر کرده‌ایم و باید همه جوانب بررسی شود. برای سعد ناطق بازیکن عراقی هم درخواست داده‌ایم و منتظر جواب هستیم.

وی در مورد اینکه تراکتوری‌ها گفته‌اند بازی‌هایشان با پرسپولیس باید همزمان باشد،بیان کرد:حساسیت بازیها از هم اکنون نیست و بازی های پایانی اهمیت خاصی دارد و سازمان لیگ برتر در روزهای آینده تصمیم می گیرد.  سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره  پرونده مانوئل ژوزه و اینکه وکلای باشگاه دفاع کرده‌اند عنوان کرد: در حال حاضر دادگاه برگزار شده و رای در روزهای آینده صادر می شود. 

طاهری در مورد حضور مدیر برنامه های پولیانسکی در باشگاه و اینکه برانکو گفته است او را تاکنون نگه داشته ایم، گفت: طبق معمول مدیر برنامه ها و نمایندگان بازیکنان در باشگاه حضور پیدا می‌کنند و در مورد مسائل دیگر  هیچ گاه نظری نمی‌دهم.

سرپرست  باشگاه پرسپولیس درباره تکلیف بلیت فروشی بیان کرد: متاسفانه بلیت فروشیهنوز در اختیار ما قرار نگرفته است و باید کمک کنند. تاج هم دستور داده، اما هر روز که می‌گذرد درآمدهای ما از دست می‌رود. امیدوارم توجه خاصی کنند و ما هم با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود شما نامه‌ای با مضمون «فدایت شوم» به کی‌روش نوشته‌اید، خاطر نشان کرد: این ادبیات خوبی نیست و من هم نامه‌ای ننوشتم. کی روش با فدراسیون فوتبال کار می‌کند و به باشگاه پرسپولیس ارتباطی ندارد. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه ای با مضمون فدایت شوم به کی روش ننوشتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..