تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد شدید از نحوه برگزاری انتخابات و انتصابات از قبل تعیین شده

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید جواد حسینی بعدازظهر امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی و انتخابات هیئت‌رئیسه دوره پنجم شورای روابط عمومی‌های استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، ضمن تشکر از اعضای هیئت‌رئیسه قبلی اظهار داشت: جا دارد از همه اعضا که قبلا حضور داشتند و امروز نیز که در این عرصه سنگین و خطیر قصد کاندیدا شدن را دارند تقدیر و تشکر کنم.

وی با انتقاد شدید از مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری کردستان گفت: مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری کردستان این جمع حاضر را قابل ندانستند و بدون خداحافظی جلسه را هم ترک کردند.

مدیرفرهنگی و سرپرست روابط عمومی دانشگاه کردستان ضمن تبریک به اعضایی که در این انتخابات انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: خیلی از دوستانی که قصد کاندیدا شدن را دارند یک بار هم اساسنامه را مطالعه نکردند و برگزاری این انتخابات به صورت سنتی خیلی زشت است چون در قاره آفریقا هم انتخابات به این شکل برگزار نمی‌شود.

وی گفت: ما باید یک دوره آزمایش و خطا انجام بدهیم و سوال اینجاست که آیا برگزاری این انتخابات با این شکل شایسته این جمع حاضر در جلسه است.

حسینی با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات درست و صحیح افزود: باید قبل از برگزاری انتخابات به ادارت اعلام شود و یک هفته فرصت انتخاب شدن و انتخاب کردن را به افراد بدهید چون در فرصت 10 دقیقه‌ای نمی‌توانیم سوابق اعضاء را بررسی کنیم و انتخاب درستی داشته باشیم.

وی با انتقاد از نحوه انتصاب دبیر هیئت‌رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان کردستان اظهار کرد: در این مورد هم اساسنامه رعایت نشده است و دبیر هیئت‌رئیسه هم باید کاندیدا شود و درصورتیکه موفق به کسب رأی شد انتخاب شود نه اینکه از قبل معرفی شده باشد.

مدیرفرهنگی و سرپرست روابط عمومی دانشگاه کردستان گفت: بر اساس قرآن ایمان، تقوا، علم، توان جسمی، مغز طراحی، توجه به واقعیت و حقیقت از جمله ویژگی‌های یک کاندیدا بوده که لازم است این موارد رعایت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد شدید از نحوه برگزاری انتخابات و انتصابات از قبل تعیین شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..