تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سئول درصدد ایجاد زمینه برای همکاری بهتر با دولت ترامپ است

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یونهاپ: «جو هیونگ هوآن» وزیر صنعت، تجارت و انرژی کره جنوبی گفت: با وجود آنکه سیاست های تجاری دولت جدید آمریکا کماکان مبهم بنظر می رسد، سئول آماده پذیرش هرگونه احتمال و مهیای ایجاد طرحهائی برای رود ررو شدن با هر موردی است.

وی در ادامه افزود: پس از مشخص شدن وزیر تجارت آمریکا و سیاست های تجاری وی، من در زمانی مناسب به ایالات متحده رفته و طرحهای برد-برد در بخشهای انرژی و زیر ساخت ها را برای دو کشور  پیگیری خواهم کرد.

لازم به ذکر است که اظهارات مستمر ترامپ علیه تجارت آزاد، سبب بالا رفتن نگرانی ها درباره کاهش تجارت در سطح جهان شده و بسیاری از موافقتنامه ها از جمله توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (NAFTA) را نیز شامل می شود.

گفتنی است که احتمال دارد که موضوع توافقنامه تجارت آزاد(FTA) بین آمریکا و کره جنوبی- که اقتصادش بیشتر به صادرات وابسته است- نیز در فهرست اظهارات ترامپ (که آنرا نابود کننده  مشاغل خوانده بود) قرار داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سئول درصدد ایجاد زمینه برای همکاری بهتر با دولت ترامپ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..