تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ ساختمان تجاری برای اسکان کسبه پلاسکو آماده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق اصناف ایران، علی فاضلی گفت :در جلسه پیش از ظهر امروز کمیته‌ای به ریاست آقای شریعتمداری معاون رییس جمهوری و با عضویت معاون حقوقی رییس جمهوری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس بنیاد مستضعفان، ۶ وزیر کابینه به همراه رئیس کل بانک مرکزی، شهردار تهران و اتاق اصناف ایران تشکیل شد.

رئیس اتاق اصناف ایران در مورد  تصمیمات و جزئیات این جلسه گفت: این کارگروه تصمیمات بسیار مهمی در راستای رفع مشکلات اصناف اتخاذ کرد که پس از تصویب هیات وزیران به اجرا درخواهد آمد.

وی اسکان تمام واحدهای صنفی آسیب دیده ساختمان پلاسکو، اشتغال مجدد کارگران پلاسکو، اعطای تسهیلات ویژه به بنگاههای صنفی و احداث فوری بنای جدید جایگزین ساختمان تخریب شده را از جمله مصوبات این کارگروه  عنوان کرد و افزود: هم اکنون ۳ ساختمان تجاری برای اسکان آماده شده و به زودی کار اسکان کسبه پلاسکو آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ ساختمان تجاری برای اسکان کسبه پلاسکو آماده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..