تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلا قصد دارد خودروهای خود را به صورت سالانه بروزرسانی سخت افزاری کند

تسلا قصد دارد خودروهای خود را به صورت سالانه بروزرسانی سخت افزاری کند

نکته ای که در خصوص خودروها وجود دارد این است که آن ها نسبت به محصولات دیگر همچون کامپیوتر، گوشی های هوشمند، لوازم خانگی و غیره قیمت به مراتب بیشتری دارند. در نتیجه وقتی شما تصمیم به خرید یک اتومبیل می گیرید، قطعاً جوانب مختلف را در نظر می گیرید تا خودوری شما بتواند حداقل تا 5 سال بعد هم نیازهای شما را پاسخ بدهد و به روز باشد. متاسفانه این خواسته برای افرادی که به محصولات تسلا علاقه دارند، چندان عملی نخواهد بود و خودروهای این شرکت تنها برای یک سال می توانند بهترین در نوع خود باقی بمانند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

در توییت اخیر مدیر عامل تسلا یعنی ایلان ماسک مشاهده می شود که کمپانی او قصد دارد بازبینی و تغییرات سخت افزاری اساسی را برای خودروهای خود به صورت سالانه معرفی کند. او در توییت خود به طور مشخص نوشته:

تسلا هیچ گاه دست از نوآوری بر نخواهد داشت. اگر مردم چنین توقعی را (از تسلا) دارند پس خودروی اشتباهی را خریداری می کنند. بازبینی های اساسی هر 12 تا 18 ماه انجام خواهند گرفت.

اگر بخواهیم از لحاظ نوآوری به این گفته ایلان ماسک بنگریم، قطعاً تلاش تسلا برای این که هر سال تغییرات و بروزرسانی هایی در محصولاتش اعمال کند هیچ نکته منفی به حساب نمی آید. تنها کاربران و مشتریان خودروهای تسلا می توانند از این گفته خیلی هیجان زده نشوند، چرا که هیچ شخصی دوست ندارد هزاران دلار برای محصولی خرج کند که سال بعد قرار است نسخه کاملاً متفاوت و بهتری از آن عرضه شود.

درست است که شرکت های خودروسازی دیگر هم محصولاتشان را هرسال آپدیت می کنند؛ اما تغییرات ایجاد شده بسیار جزیی و کوچک هستند و مشریان از این که هرسال خودرویشان می تواند همچنان با محصولات جدیدتر از خود رقابت کند خوشحال هستند. باید ببینیم در خصوص تصمیم اخیر تسلا، مشتریان و علاقه مندان این شرکت چه نظری دارند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلا قصد دارد خودروهای خود را به صورت سالانه بروزرسانی سخت افزاری کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..