تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید G5 ال جی احتمالا به زودی متوقف خواهد شد

تولید G5 ال جی احتمالا به زودی متوقف خواهد شد

گوشی هوشمند جی 5 ال جی با وجود اینکه با بکارگیری ساختار ماژولار یکی از اولین‌ها در نوع خود بود، چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. ایده و طراحی این گوشی قابل توجه بود اما به نظر می‌رسد که کاربران هنوز برای این نوع گوشی های ماژولار به میزان کافی آماده نیستند. با توجه به همین موضوع اکنون شایعه شده که در آینده نزدیک، تولید این گوشی به صورت کامل متوقف خواهد شد. با تک شات همراه باشید.

به نظر می‌رسد که یکی از شرکت‌های تامین کننده ال جی برای ساخت جی 5 به نام Hallacast در حال ورشکست شدن است. این شرکت تنها تامین کننده اختصاصی قاب پشتی گوشی ماژولار ال جی است به این معنی که اگر کسب و کار این شرکت تعطیل شود، ال جی میز نمی‌تواند تا زمان پیدا کردن یک تامین کننده جدید، به تولید جی 5 ادامه دهد.

البته احتمال اینکه ال جی بتواند تامین کننده جدیدی پیدا کند نیز بالاست، اما با توجه به اینکه به زمان عرضه پرچمدار جدید این شرکت یعنی LG G6 نزدیک می‌شویم، عقلانی به نظر می‌رسد که این شرکت منابع خود را بیشتر روی گوشی جدید خود و نه جی 5 متمرکز کند. انتظار می‌رود که ال جی در کنگره جهانی موبایل 2017 از گوشی جی 6 رونمایی کند.

این شرکت هفته گذشته دعوت نامه های کنفرانس خبری خود را نیز ارسال کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید G5 ال جی احتمالا به زودی متوقف خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..