تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود خانه کشتی و سالن چندمنظوره در قوچان

نشست صمیمی روسای 31 هیات ورزشی در اداره ورزش و جوانان برگزار شد

کمبود خانه کشتی و سالن چندمنظوره در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  با حضور نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان صبح امروز نشستی صمیمی روسای هیات های ورزشی در این شهرستان برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در این دیدار روسای ۳۱ هیات ورزشی شهرستان حضور پیدا کردند وعملکردی از فعالیت اداره ورزش و جوانان قوچان در ۵ماه اخیر ارائه شد گفت : در این جلسه هم اندیشی مشکلات ورزش و جوانان گزارشی ارایه شد که برخی از هیات ها به بیان فعالیت ها و وضعیت خود پرداختند.

پور آزاد با بیان نقطه نظرات و پیشنهاداتی در خصوص رشد و توسعه ورزش افزود :  پس از بحث و همفکری در خصوص مشکلات در همین جلسه طی تماسی تلفنی با صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان و مناف هاشمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی ارائه شد که بنا شد در اسرع وقت پیگیری شود.

وی در ادامه از مشکلات و نبود امکانات کافی در این شهرستان افزود : ما مشکلاتی در این شهرستان داریم از جمله نبود مینی بوس جهت استفاده ورزشکاران و اعزام ها، نبود خودرو در این اداره، کمبود نیروی انسانی و همچنین كمبود منابع مالی برای کمک به هیات های ورزشی در این شهرستان می باشد.

پور آزاد با یادآوری به ظرفیت های خوب این شهرستان بیان کرد :  کمبود خانه کشتی و سالن چندمنظوره مسابقات با ظرفیت مناسب برای حضور تماشاچیان از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان قوچان مطرح شد.

رییس اداره ورزش و جوانان در پایان عنوان کرد : در این جلسه بنا شد با دریافت گزارشات دکتر شوشتری مراجعه به تهران مباحث و مشکلات را پیگیری کنند همچنین سایر مسائلی که مربوط به حوزه استان می باشد قرار است تا از طریق مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی پیگیری شود.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود خانه کشتی و سالن چندمنظوره در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..