تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگيري شرور سابقه دار در حين قدرت نمايي

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از دستگيري يكي از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناك در حين قدرت نمايي براي شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسين بيات مختاري گفت : دیشب تيم گشت نامحسوس اطلاعات و عمليات این فرماندهي انتظامي در حين گشت زني متوجه قدرت نمايي و ايجاد رعب و وحشت يكي از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناك در محدوده خيابان شريعتي براي شهروندان مي شوند كه بلافاصله وارد عمل مي شوند و
شرور سابقه دار با مشاهده ماموران در حاليكه سر و صورت خود را پوشيده بود بدون توجه به اخطارهاي مكرر پليس با يكدستگاه موتورسيكلت به صورت جنون آميز ضمن ايجاد وحشت براي خودرو هاي عبوري و شهروندان باسلاح سرد به داخل يكي از كوچه هاي اطراف متواري مي شود .
او افزود : ادامه تيم عملياتي حاضر در صحنه با رعايت قانون بكارگيري سلاح و شليك چند تير هوايي و ايجاد موانع وي را قبل از آسيب رساندن به شهروندان دستگير مي کنند .
سرهنگ بيات مختاري خاطر نشان كرد : در اين عمليات متاسفانه یکی از ماموران به جهت حمايت و پيشگيري از صدمه ديدن شهروندان از سوي اين شرور خطرناك مجروح و به بيمارستان منتقل مي شود .
سرهنگ بيات مختاري اظهار داشت :متهم 30 ساله كه داراي سوابق کيفري متعدد در خصوص تهديد، سرقت، ضرب و جرح، ايجاد رعب و وحشت ،توزيع مواد مخدر و مزاحمت براي شهروندان بود پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد .
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در پايان تاكيد كرد : مقابله جدي با عاملان اخلال در نظم و امنيت عمومي از اولويت هاي پليس این شهرستان است.
انتهای پیام// ر ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگيري شرور سابقه دار در حين قدرت نمايي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..