تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 25راس دام قاچاق ازسه دستگاه وانت نیسان

پلیس شهرستان تربت جام در بازرسی از سه دستگاه وانت نیسان 20راس و 5راس گاو قاچاق کشف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با بیان این مطلب گفت:ماموران ایست و بازرسی شهید عزّتی این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور تربت جام –فریمان به سه دستگاه وانت نیسان حامل دام مشکوک شدند.
وی افزود:ماموران پس از بررسی مدارک بار خودورها تعداد 20راس گوسفند و 5راس گاو قاچاق فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و گمرکی را کشف و ضبط کرند.
سرهنگ یزدانی با بیان اینکه ارزش ریالی احشام کشفی 390میلیون ریال برآورد شده تصریح کرد :احشام به اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام تحویل و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضادی معرفی شدند.
وی بیان کرد:در همین راستا ماموران ایست و بازرسی شهید عزتی طی هفته گذشته دربازرسی از سه دستگاه خودرو سواری 50کیسه برنج 10کیلویی,93کیف زنانه,60جعبه لوازم آرایشی,28جفت کفش,10کاپشن قاچاق به ارزش تقریبی 110میلیون ریال نیز کشف کردند.
سرهنگ محمد یزدانی با اشاره به استمرار طرح های برخورد با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق توسط افراد فرصت طلب و سود جو موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی110اطلاع دهند.
انتهای پیام// س ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 25راس دام قاچاق ازسه دستگاه وانت نیسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..