تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث 8 کتابخانه در سطح استان اردبیل

ساعت: 19:24 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1015018

معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل خبر داد؛

معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: هشت کتابخانه در سطح استان اردبیل در حال احداث است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نیر با حضور معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در محل فرمانداری تشکیل شد.
 

 

نوخواه معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در این جلسه با اشاره به تعداد کتابخانه های درحال احداث در سطح استان اردبیل گفت: درسطح استان اردبیل هشت کتابخانه درحال احداث می باشد که دو کتابخانه در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه احمدی فرماندار نیر هم از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای خرید دو دستگاه خودروی برای به راه انداختن کتابخانه های سیار در سطح بخش مرکزی و بخش کورائیم خبر داد و گفت: در سه کتابخانه نیر درحال حاضر32هزار و 783 نسخه انواع کتاب وجود دارد که در روز 12 بهمن ماه عضویت در کتابخانه های عمومی شهر نیر به صورت رایگان خواهد بود و در بخش کورائیم هم عضویت در تمام اوقات به صورت رایگان انجام می شود.

فرماندار نیر همچنین از تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز در شهرستان خبر داد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث 8 کتابخانه در سطح استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..