تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرزبان از سرمربی‌گری خونه‌به‌خونه بابل اخراج شد

ساعت: 19:47 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1015081

مدیر رسانه‌‌ای تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل گفت: علیرضا مرزبان که از ابتدای فصل سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بود از این تیم جدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد نعمتی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: پس از نشست مشترک علی کریمی، حبیب کاشانی و قاسم حسن‌زاده به‌عنوان مالک باشگاه تصمیم گرفته شد که فعالیت مرزبان در این باشگاه از امروز به اتمام برسد.


وی دلیل این قطع همکاری را تشریح نکرد و افزود: این تصمیمی بود که در باشگاه گرفته شد.

مدیر رسانه‌ای تیم خونه‌به‌خونه بابل خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرین تیم زیرنظر علی امامی‌فر و لئون استفانیان پیگیری می‌شود.

نعمتی در ارتباط با گزینه جدید سرمربیگری این تیم، گفت: رایزنی‌های در این ارتباط انجام شد ولی گزینه رسمی که بتواند مسؤولان باشگاه و مالک را جلب کند در حال حاضر مطرح نیست.

گفتنی است، مرزبان از ابتدای فصل تاکنون به عنوان سرمربی تیم در حال فعالیت بود که از امروز فعالیتش در این باشگاه به اتمام رسید.

تیم خونه‌به‌خونه بابل در حال حاضر با 32 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرزبان از سرمربی‌گری خونه‌به‌خونه بابل اخراج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..