تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه 8 مرحله‌ای سامسونگ برای آزمایش باتری محصولات خود

درحالی‌که سامسونگ درحال بازیابی اعتبار خود به‌علت مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 است، برای تغییر حس مردم از برنامه جدیدی برای آزمایش باتری‌ مورد استفاده در محصولاتش پرده برداشت. روش‌هایی که این غول کره‌ای برای آزمایش باتری گلکسی نوت 7 از آن‌ها بهره می‌گرفت، نتیجه‌ای جز آتش گرفتن این فبلت در پی نداشت.

این شرکت از برنامه جدید هشت مرحله‌ای برای آزمایش باتری‌های خود پرده برداشته که تست مقاومت را نیز شامل می‌شود. در این آزمایش مقاومت، سامسونگ میخی را درون باتری فرو می‌برد تا از عدم انفجار آن اطمینان حاصل کند. علاوه‌بر این آزمایش، سامسونگ دمای باتری را نیز افزایش می‌دهد تا واکنش آن را مورد بررسی قرار دهد. آزمایش‌های دیگر برای بررسی نشتی انجام می‌گیرد. یکی از راه‌های پیدا کردن مشکل، بررسی کردن افت ولتاژ توسط تولیدکننده است.

این آزمون دقیق برای باتری‌های مورداستفاده در گلکسی S8 اجرا خواهد شد. این روند جدید باعث می‌شود که کاربران حس بهتری نسبت به محصولات سامسونگ داشته باشند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه 8 مرحله‌ای سامسونگ برای آزمایش باتری محصولات خود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..