تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگربان پرسپولیس: دیدار با صبا از شهرآورد مهمتر است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این دیدار حساس را به دست آوریم؛ گسترش فولاد آمده بود که فقط نبازد و امتیاز بگیرد.
وی با قدردانی از هوادارانی که امروز برای حمایت از سرخپوشان به ورزشگاه آزادی آمده بودند، گفت: دست تک تک هوادارانی را که برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند، می بوسم و خدا را شاکرم که شرمنده هواداران نشدیم.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره کلین شیت (گل نخوردن) برابر گسترش فولاد تاکید کرد: وظیفه من حفاظت از دروازه پرسپولیس است و باید هر طور که شده اجازه ندهم دروازه تیمم باز شود؛ من سرم را هم برای پرسپولیس می‌دهم.
بیرانوند در مورد عملکرد داور این دیدار گفت: نمی‌دانم داور چه کار می‌کرد، دیدار بعدی مقابل صبای قم حتی از شهرآورد و بازی برابر تراکتورسازی هم حساس‌تر است، چون بسیاری از بازیکنانمان را در اختیار نداریم.
وی درباره سخنانی که به طور خصوصی با داور داشت، گفت: به داور این دیدار گفتم روی هر بازیکنی که دست می گذاری، کارت زرد دارد و ممکن است دیداری بعدی را از دست بدهد؛ داور هم به من گفت سمت من نیا زیرا خودت اولین بازیکن محروم در دیدار بعد می شوی!
دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد بعدازظهر امروز (دوشنبه) و در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد و سرخپوشان با یک گل در ورزشگاه آزادی حریف خود را از پیش روی برداشتند.
دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه هیچ یک از بازیکنان این تیم بدنبال دریافت سومین کارت زرد و غیبت در دیدار بعدی نبودند، افزود: بازیکنانی که امروز کارت زرد گرفتند و از دیدار مقابل صبا محروم شدند محکم و با غیرت بازی می‌کردند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگربان پرسپولیس: دیدار با صبا از شهرآورد مهمتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..