تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر گیلان با یک دقیقه سکوت

به گزارش روز دو شنبه خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوآوران گلبند رشت ، آرنا رشت ، درفک رشت ، ملوان بندرانزلی ، کاوه رودسر ، خزر رودسر ، ستارگان صومعه سرا ، شهرداری لاهیجان و شهرداری کوچصفهان حضور دارند.
تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت چهره تیم های برتر مشخص شود .
در دیدارهای برگزار شده از هفته اول این رقابت ها ، تیم های بسکتبال ستارگان صومعه سرا و کاوه رودسر در صومعه سرا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ستارگان صومعه سرا موفق شد با نتیجه 38 بر 32 حریفش را شکست دهد.
در جریان این مسابقه که با یک دقیقه سکوت به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان در فاجعه ساختمان پلاسکو برگزار شد ، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا بهتر از فرصت های به دست آمده استفاده کرد و با برتری در این دیدار خانگی ، رقابت های لیگ برتر گیلان را با پیروزی آغاز کرد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته اول این رقابت ها ، تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و درفک رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با نتیجه 55 بر 41 برابر حریف خود به برتری رسید.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر گیلان با یک دقیقه سکوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..