تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: سه امتیاز دیدار با گسترش اهمیت زیادی داشت

به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری شاگردانش مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: باید یکبار دیگر شهادت آتش نشانان عزیز در حادثه پلاسکو را تسلیت بگویم.
وی ادامه داد: پیروزی امروز بسیار خوب بود و از این بابت خوشحال هستم. این بازی برای پرسپولیس اهمیت زیادی داشت و به همین دلیل بازیکنان باید با تمرکز بالا وارد زمین می شدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: گسترش در این بازی حملات خطرناکی را برروی دروازه سرخپوشان تدارک دید و آنها سازمان دهی دفاعی بسیار خوبی داشتند.
وی در رابطه با جایگزین سید جلال حسینی در دیدار با صبا قم، تصریح کرد: برای اظهار نظر در این باره زود است و این مساله در تمرینات مشخص می شود.
برانکو در مورد اظهارات کمالوند مبنی بر اینکه فشار هواداران در عملکرد داور تاثیر گذار بوده است، خاطرنشان کرد: اگر اینگونه بود داور باید به سود پرسپولیس سوت می زد. داوران هم مانند همه تحت فشار هستند اما نباید این در روند آنها تاثیر گذار باشد.
وی افزود: در این دیدار نباید برخی کارت زرد ها را می گرفتیم و این مساله بازیکنان پرسپولیس را عصبی کرد. تمام تیم ها مقابل پرسپولیس با انگیزه بیشتر ظاهر می شوند و این مساله کار را دشوار می کند.
وی ادامه داد: از عملکرد تیم در نیمه دوم بازی راضی بودم. در این بازی دو پنالتی پرسپولیس گرفته نشد و بازیکنان توانستند از بهترین موقعیت خود بهترین استفاده را کنند.
برانکو افزود: انتظارات از پرسپولیس زیاد است و باید از بازیکنانم به خاطر تلاش هایشان تشکر کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه به نظر می رسید برخی بازیکنان دو اخطاره به دنبال دریافت کارت زرد بودند تا با محرومیت مقابل صبا بتوانند پرسپولیس را در دیدار با تراکتورسازی و استقلال تهران همراهی کنند، گفت: اهل این حرف ها نیستم و اهمیت بازی با صبا برای پرسپولیس به اندازه تراکتورسازی است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**1379
خبرنگار: سید جواد بشیری، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: سه امتیاز دیدار با گسترش اهمیت زیادی داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..