تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتان گسترش: عملکرد تیم داوری می توانست بهتر باشد

به گزارش ایرنا، «مرتضی اسدی» دوشنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس تهران، اظهار داشت: در این دیدار به خوبی مهاجمان و خط میانی پرسپولیس را از کار انداختیم و یک لحظه غفلت موجب شد تا همه چیز از دست برود.
وی با اشاره به اینکه داور در بسیاری از مواقع برخوردهای عادی را به سود میزبان سوت می زد، عنوان کرد: او با سوت های فراوان و بی مورد، روند بازی را خراب کرد. البته باید بگویم پرسپولیس اکنون بهترین تیم فوتبال لیگ برتر ایران است و باخت مقابل آنان از ارزش های گسترش کم نمی کند.
اسدی در خصوص اخراج نشدن «مسعود ابراهیم زاده» با وجود دریافت دو کارت زرد، توضیح داد: داور و کمک هایش توجهی به داخل زمین نداشتند و بیشتر معطوف سکوها و اتفاقات بودند و به همین دلیل ابراهیم زاده اخراج نشد. معتقدم تیم داوری می توانست عملکرد بسیار بهتری از خود برجای بگذارد.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز و در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران با یک گل از سد گسترش گذشت تا با 41 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتان گسترش: عملکرد تیم داوری می توانست بهتر باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..