تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرق موصل کاملا آزاد شد

کد خبر: ۴۶۷۲۲۴

۳۳۶  بازدید

نیروهای عراقی اعلام کردند که یگان‌هایشان به منطقه الرشیدیه، آخرین مقر داعش در ساحل چپ در شرق شهر موصل یورش بردند. وزارت دفاع عراق نیز از آزادسازی ساحل چپ موصل به صورت کامل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: نیروهای عراقی اعلام کردند که یگان‌هایشان به منطقه الرشیدیه، آخرین مقر داعش در ساحل چپ در شرق شهر موصل یورش بردند. وزارت دفاع عراق نیز از آزادسازی ساحل چپ موصل به صورت کامل خبر داد.

به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع عراق از آزادسازی ساحل چپ شهر موصل به صورت کامل خبر داد و تاکید کرد که تنها باقی مانده است که فرمانده کل نیروهای مسلح این مساله را به صورت رسمی اعلام کند.

عبدالامیر یارالله، فرمانده عملیات "ای نینوا می آییم"، گفت: لشکر نهم و تیپ سوم و تیپ 71 از ارتش عراق به منطقه الرشیدیه یورش برده و توانستند بخش شمالی این شهر را آزاد کرده و پرچم عراق را بر روی ساختمان‌های آن برافراشند و همچنان پیشروی‌ها ادامه دارد.

پیشتر فرمانده عملیات گفته بود: یگان‌های ارتش عراق ماموریت خود را به صورت گسترده تکمیل کرده‌اند و در بخش چپ جز منطقه الرشیدیه نمانده است.

از سوی دیگر، منابع در ارتش عراق اعلام کردند که در عملیات در شهر موصل 28 عضو داعش و 10 عراقی کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرق موصل کاملا آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..