تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داور تیم ما را نابود کرد/ سیاه جامگان در لیگ برتر غریب است

بادامکی گفت: از نوع سوت زدن و اخطارهای بی مورد داور می شد حدس زد که داور قصد دارد تیم ما را نابود کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین بادامکی پس از شکست تیم سیاه جامگان مقابل سایپا در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: به هر حال تیم سیاه جامگان در لیگ برتر غریب است،به همین راحتی حق تیم ما را می خورند کسی نیست پاسخگوی احساسات هواداران و مسئولان تیم سیاه جامگان باشد.

وی ادامه داد: از نوع سوت زدن و اخطارهای بی مورد داور می شد حدس زد که داور قصد دارد تیم ما را نابود کند.واقعا برای زرگر متاسفم که گل هند سایپا را سالم اعلام کرد.

کاپیتان تیم سیاه جامگان در پایان درمورد شانس ماندن این تیم در لیگ برتر گفت: داریم تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم جایگاه مان را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا دهیم،بقیه عوامل بستگی به شانس و اقبال دارد.

بادامکی در پایان درباره بازی بعدی سیاه جامگان مقابل فولاد در اهواز تصریح کرد: بازی سخت و دشواری را مقابل فولاد در پیش داریم،امیدوارم در آن دیدار بتوانیم از موقعیت های مان به نحو احسن استفاده کنیم با امتیاز اهواز را ترک کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داور تیم ما را نابود کرد/ سیاه جامگان در لیگ برتر غریب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..