تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوء استفاده دزدها از سایت های دیوار و شیپور!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز از مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی و دقت در خرید اموال دست دوم، مانع از سوءاستفاده سارقان و کلاهبرداران شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   علیرضا قاسمی‌نژاد گفت: برخی از سارقان با سوءاستفاده از برنامه‌ها و سایت‌های اینترنتی مانند شیپور و دیوار، اقدام به فروش اموال مسروقه می‌کنند.
 
 
وی ادامه داد: خریداران باید توجه داشته باشند که چنانچه دقت کافی را به خرج ندهند و این اموال را خریداری کنند، مسئولیت خرید این اموال به عهده آنان است و در صورت ملاحظه با آنان برخورد می‌شود.
     
 قاسمی‌نژاد گفت: خریداران در خرید اموال دست دوم باید توجه داشته باشند که این اقلام را بدون فاکتور فروش یا کارتن خریداری نکنند و از صحت و سقم سلامت اقتصادی کالا اطلاع داشته باشند.
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوء استفاده دزدها از سایت های دیوار و شیپور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..