تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش فیفا 17 - نحوه زدن ضربات آزاد قدرتی

گل کردن ضربات آزاد آن هم از فواصل دور، بدون شک لذت زیادی دارد و امروز قصد داریم نحوه گل کردن این ضربات شروع مجدد به‌صورت قدرتی در بازی فیفا 17 را به شما آموزش دهیم.

مقاله مرتبط

در فوتبال مدرن، ضربات آزاد یکی از مهم‌ترین بخش‌ها محسوب می‌شوند و بارها اتفاق افتاده است که سرنوشت یک بازی فوق‌العاده حساس، فقط توسط یک ضربه آزاد تعیین شود. اعضای EA Sports نیز این مسئله را به‌خوبی فهمیده‌اند و به همین دلیل در بازی فیفا 17، روش‌های مختلفی برای زدن ضربه آزاد برای بازیکنان فراهم کردند. یکی از این ضربات، ضربات آزاد قدرتی است که در این حالت، توپ با سرعت بسیار زیادی به سمت دروازه حریف روانه می‌شود و اگر توپ از دیوار دفاعی عبور کند، مهار توپ برای دروازه‌بان عملا غیر ممکن می‌شود. 

اما نحوه زدن این نوع ضربات چگونه است؟ چه زمانی باید از این ضربات استفاده کرد و با کدام بازیکنان باید این نوع ضربات را زد؟ برای دریافت پاسخ این سؤال، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی آموزش فیفا 17: ضربات آزاد قدرتی زومجی را در زیر تماشا کنید:

دانلود 360p | دانلود 720p




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش فیفا 17 - نحوه زدن ضربات آزاد قدرتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..