تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله دوباره داعش به ارتش مصر در «سینا»

به گزارش افکارنیوز،

 ارتش مصر روز دوشنبه بدون ذکر جزئیات اعلام کرد که گروههای تروریستی پنج تن از نیروهای نظامی ارتش مصر در شبه جزیره «سینا» را به ضرب گلوله کشته‌اند.

سخنگوی ارتش ترکیه بامداد روز دوشنبه در بیانیه‌ای اظهار کرد که نیروهای مسلح مصر با غم و اندوه فراوان شهادت پنج تن از نیروهای نظامی خود را به دست گروه‌های تروریستی، دشمنان مردم و مذهب، اعلام می‌کند.

گروه داعش در مصر از سال 2013 تاکنون صدها نفر از سربازان و افسران نظامی ارتش مصر را کشته‌است و بیشتر این حملات تروریستی در شبه‌جزیره سینا رخ داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله دوباره داعش به ارتش مصر در «سینا»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..