تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند فروش اشیاء عتیقه تقلبی در مانه و سملقان

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ علی حسین رختیانی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه شخصی به پلیس آگاهی شهرستان مانه وسملقان و اعلام شکایت علیه افرادی ناشناس به اتهام کلاهبرداری در خریدوفروش اشیاء عتیقه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه با قرار مجدد برای مبادله عتیقه با متهمان در دوراهی عزیزآباد این شهرستان، مأموران پلیس آگاهی در محل حاضر و طی عملیاتی غافلگیرانه دو نفر متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه وسملقان در ادامه بابیان اینکه تعداد چهار قطعه عتیقه از متهمان کشف شد، تصریح کرد: بعد از تحویل اشیاء عتیقه به اداره میراث فرهنگی، مشخص شد این اشیاء تقلبی هستند.

سرهنگ رختیانی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود و اینکه این اشیاء عتیقه تقلبی را به 380 میلیون ریال به فردی فروخته‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی بابیان اینکه این عتیقه‌های تقلبی به تقلید از دوره‌های هخامنشی و اشکانی ساخته‌ شده‌اند، گفت: با توجه به وسعت کار این باند و ترس شاکیان احتمالی از اعلام شکایت خود به دلیل مصداق جرم معامله اجناس عتیقه، پیش‌بینی افزایش تعداد شاکیان و حجم ریالی کلاهبرداری وجود دارد.

این مقام انتظامی با تأکید بر توجه شهروندان به هشدارها و توصیه‌های پلیس افزود: طمع و اعتماد نابه‌جا سرآغاز بسیاری از جرائم در جامعه است و شهروندان می‌بایست با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه‌انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند فروش اشیاء عتیقه تقلبی در مانه و سملقان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..