تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلوپ از بازگشت جرارد به لیورپول می گوید

سرمربی لیورپول مدعی شده که گفتگویی طولانی با استیون جرارد داشته است.

به گزارش کاپ، یورگن کلوپ درباره بازگشت استیون جرارد گفته: ما یک گفت و گوی خیلی خوب و طولانی با هم داشتیم. همه در این اتاق بهتر از من می دانند که او یک فرد شگفت انگیز است. او به من گفت که می خواهد در آینده سرمربی شود و من هر کاری که از دستم بر بیاید برای کمک کردن انجام می دهم. این شغل در آکادمی برایش عالی است.

کلوپ در ادامه درباره وضعیت تیمش گفت: ما کیفیت لازم برای جنگیدن و گرفتن سهمیه  چمپیونز لیگ را داریم. ما 2 بازی قبل از دیدار با چلسی داریم و برای همه چیز می جنگیم. فکر می کنم هنوز برای ما مهم است که فصل را به خوبی هر چه تمام تر تمام کنیم.

اگر خرید یک بازیکن و حل شدن تمام مشکلات با او انقدر آسان بود ما تا به حال این کار را انجام داده بودیم.

درباره غیبت مانه باید بگویم ما سادیو، فیل و ماتیپ رو برای مدت زیادی از دست دادیم و این خیلی برایمان سخت بود. اجازه نداریم که بگوییم مشکلاتمان در بازی های اخیر به خاطر غیبت مانه بوده، فوتبال این طور نیست.

درباره ی ساوتهمپتون هم میدانم که چهارشنبه شب در آنفیلد جو فوق العاده ای را شاهد خواهیم بود. این تیم می تواند فوتبال فوق العاده ای را به نمایش بگذارد. در جام های حذفی هدف ما فقط بردن جام هست.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلوپ از بازگشت جرارد به لیورپول می گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..