تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 کتابخانه عمومی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جعفر نوخواه عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیر اظهار داشت: در حال حاضر در استان اردبیل به تعداد 8 باب کتابخانه عمومی در حال احداث است که 2 باب از کتابخانه همزمان با آغاز دهه فجر در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبار تخصیص یافته به این دو کتابخانه 400 میلیون تومان بوده که امیدواریم با افتتاح این کتابخانه‌ها گام موثری در راستای افزایش سطح علمی در منطقه برداریم و از ظرفیت و توانمندی افراد در راستای رشد و پیشرفت منطقه استفاده کنیم، چرا که علم و دانش زمینه‌‌ای برای رسیدن به تمام پیشرفت و توسعه‌ در منطقه است.

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای تامین اعتبارات مورد نیاز بتوانیم شاهد افتتاح تمامی کتابخانه‌های در حال احداث استان باشیم و شرایط تسهیلی را برای کتابخوانی در سطح استان فراهم آوریم.

فرماندار نیر نیز در این جلسه تصریح کرد: در حال حاضر اعتبارات مورد نیاز برای خرید دو دستگاه خودرو برای به راه انداختن کتابخانه‌های سیار در سطح بخش مرکزی و بخش کورائیم اختصاص یافته است تا بتوانیم از این طریق ارائه کتاب را در مناطق محروم شهرستان اجرایی کنیم و آنان را از نعمت کتابخوانی بهره‌مند سازیم.

مهدی احمدی افزود: در سه کتابخانه شهرستان نیر به تعداد 32 هزار و 783 نسخه انواع کتاب وجود دارد که در روز 12 بهمن ماه عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهر نیر به صورت رایگان خواهد بود و در بخش کورائیم هم عضویت در تمام اوقات به صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 کتابخانه عمومی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..