تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این افراد احمق گوشت بدن خودشان را می خورند! +عکس

این افراد احمق گوشت بدن خودشان را می خورند! +عکس

قبلا مطالبی در مورد افراد آدمخوار داشتیم که گوشت انسان ها و یا دوستانشان را می خوردند و می فروختند. اما در این مطلب در مورد افرادی می خوانید که گوشت بدن خودشان را می خورند. شاید باورش سخت باشد ولی این افراد فقط به گوشت بدن خودشان علاقه دارند.

افراد عجیب که گوشت بدن خود را میخورند + عکس 18+

self cannibalism اصطلاحی است برای افرادی که علاقه به گوشت بدن خودشان دارند و گوشت بدن خود را می خورند. این اصطلاح برای هر موجودی که گوشت بدن خودش را می خورد استفاده می شود. همیشه در تاریخ انسان هایی وجود داشته اند که گوشت انسان می خوردند ولی این مورد بسیار عجیب تر است.

این افراد احمق گوشت بدن خودشان را می خورند! +عکس

عکس مردی که گوشت خودش را می خورد!

سلف کانیبالیزم در دنیای حیوانات هم وجود دارد.هشت پا ها گاهی دچار بیماری های باکتریایی و ویروسی شده و بدن آن ها دچار خارش شدید می شود. در این موقع است که هشت پا برای رها شدن از این خارش شدید، بدن و پای خود را می خورد، ولی به سرعت پای دیگری به جای آن می روید.

در مورد کوسه ها نیز موضوع جالب است. وقتی قسمتی از بدن کوسه زخمی می شود، طبعا از بدن او خون بیرون می آید؛ بنابراین، وقتی بوی خون به کوسه می رسد، کوسه دچار جنون شده و سعی می کند خودش را بخورد، در ضمن کوسه های دیگر نیز به او حمله می کنند.

در آمریکای شمالی، ماری به نام Snake rate وجود دارد. هنگامی که این مار در جایی گیر بیفتد، شروع می کند به خوردن خودش. او از دم خود شروع می کند و آن را می بلعد و وقتی یک سوم بدن خود را بلعید می میرد.

برخی روان شناسان جویدن ناخن و خوردن زواید اطراف آن را نوعی سلف کانیبالیزم می دانند؛ بیماری که باید مداوا شود؛ برخی افراد نیز موهای سر خود را می خورند.

هرچند از این موضوع گاهی نیز به عنوان شکنجه استفاده شده است. در جریان درگیری هایی که در سال ۱۹۹۱ در سودان اتفاق افتاد، شبه نظامیان با بریدن گوش مخالفان خود آن ها را وادار به خوردن گوششان می کردند.

در اروپای قرون وسطی نیز شخصیت الیزابت باتوری کشاورزان فقیر، خدمه و مستخدمین خود را وارد اتاق شکنجه می کرد و از آن ها می خواست تا پا ها و بازوهای خود را بجوند و بخورند، او از دیدن این صحنه ها لذت می برد، او از قربانیان خود می خواست تا خون خودشان را که روی زمین ریخته بود مک بزنند و در نتیجه صحنه های تاریک و ترسناکی در تاریخ رقم خورد

انسان های عجیب که گوشت بدن خودشان را می کنند و می خورند همچنین : زنی که به گوشت انسان علاقه مند است+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این افراد احمق گوشت بدن خودشان را می خورند! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..