تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات گوشی معرفی نشده هوآوی لو رفت؛ P10 Lite با رم 4 گیگ در راه است؟

مشخصات گوشی معرفی نشده هوآوی لو رفت؛ P10 Lite با رم 4 گیگ در راه است؟

شرکت چینی هوآوی که در سال 2016 عملکرد قابل قبولی را در بازار گوشی های هوشمند بر جای گذاشت و تصمیم دارد تا این روند را در سال جاری میلادی نیز ادامه دهد. این شرکت اخیراً با رونمایی از اسمارت فون آنر مجیک که به عقیده بسیاری از کارشناسان برای رقابت با اسمارت فون شرکت شیائومییعنی می میکس تولید شده بود، رونمایی کرد و توانست تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیزد.

حال با فرا رسیدن سال 2017 میلادی و نزدیک شدن به یکی دیگر رویدادهای بزرگ دنیای تکنولوژی موسوم به کنگره جهانی موبایل و یا همان MWC 2017، این شرکت قصد دارد تا از فرصت پیش آمده در این مراسم برای رونمایی از آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود نهایت استفاده را ببرد. باتک شات همراه باشید.

چند پیش در خبرها آمده بود که هوآوی در این رویداد، از دو اسمارت فون جدید به نام های P10 و P10 Plus پرده خواهد برداشت که البته هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده است. اما امروز مشخصاتی منتسب به یکی دیگر از گوشی های این شرکت در وب سایت TENAA رویت شد که به ادعای بسیاری از تحلیلگران، این محصول همان P10 Lite هوآوی خواهد بود.

اسمارت فونی که با شماره مدل WAS-AL00 در این وب سایت ثبت شده و از آن جایی که مدل Lite گوشی P9 نیز در سال گذشته عرضه شد، به احتمال فراوان این گوشی مرموز تحت عنوان P10 Lite معرفی و روانه بازار خواهد شد. و اما در خصوص مشخصاتی ثبت شده از این گوشی در TENAA می توان به مواردی همچون صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی، باتری 2900 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندورید 7 نوقا اشاره کرد.

وزن این گوشی برابر با 146 و ابعاد آن نیز برابر با 146.5 در 72 در 7.2 میلیمتر عنوان شده است. هنوز زمان دقیقی برای رونمایی این محصول به بیرون درز نکرده است.

هوآوی هوآوی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات گوشی معرفی نشده هوآوی لو رفت؛ P10 Lite با رم 4 گیگ در راه است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..