تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای370 فقره وام قرض الحسنه به مددجویان در قوچان

مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره) قوچان گفت: 370فقره وام قرض الحسنه به ارزش 8 میلیارد و 165 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش در این شهرستان اعطاء شد.

اعطای370 فقره وام قرض الحسنه به مددجویان در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن دهقانی امیرآبادی  افزود : این وام های قرض‌الحسنه شامل اشتغال، ازدواج، مسکن، درمان و... است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارای افزایش چشمگیری است.

او وام قرض‌الحسنه در مدت مشابه سال گذشته را 334 فقره بااعتباری بالغ‌ بر 7 میلیارد و 239 میلیون ریال اعلام کرد اظهار کرد : امسال علاوه بر وام‌های قرض‌الحسنه 154 فقره وام خودکفایی به ارزش یک میلیارد 683 میلیون ریال نیز به مددجویان پرداخت‌شده است.

دهقانی با اشاره به مبلغ 9 میلیارد و 165 میلیون و 263 هزار ریال زکات جمع آوری شده در تربت جام افزود: تنها 7 میلیارد و 355 میلیون ریال از این مبلغ برای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است، او یادآور شد: این هزینه‌های عمرانی شامل تعمیر و تکمیل مسجد، احداث حسینیه، خانه عالم و... هست و سال گذشته نیز طی این مدت مشابه 6 میلیارد و 798 میلیون ریال جمع‌آوری که 5 میلیارد و 888 میلیون ریال آن صرف پروژه‌های عمرانی شده است

انتهای پیام// ح خ.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای370 فقره وام قرض الحسنه به مددجویان در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..