تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت اقدام همه دستگاهای خدمت رسان برای محرومیت زدایی

دستگاهای خدمت رسان برای محرومیت زدایی در شهرستان تربت جام اقدام کنند.

ضرورت اقدام همه دستگاهای خدمت رسان برای محرومیت زداییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام در همایش مدیران کمیته امداد خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت : ‏‎هر چند کمیته امداد متولی رسیدگی به امور محرومان است، اما هر خدمتی که دراین نهاد انجام می شود، متعلق به نظام است و همه در اینباره وظیفه دارند.
‏‎شیرمحمدشاکربرآبادی در این نشست با اشاره به اینکه در دین اسلام تاکید بسیاری به دستگیری از نیازمندان شده است، اظهار کرد: وظیفه همه امدادگران دستگیری از محرومان و بی‌تفاوت نبودن نسبت به امور آنها است.
‏‎وی با بیان اینکه رسیدگی نکردن به نیازمندان و بی‌توجهی به مشکلات جامعه قطعا طبعاتی برای کشور به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: امدادگران با خدمت‌رسانی به محرومان یک نوع امر عبادی انجام می‌دهند که اگر در ارائه این خدمات کار خدایی باشد، قطعا امور به بهترین شکل متجلی خواهد شد.
‏‎وی خاطرنشان کرد : کمیته امداد پل ارتباطی بین خیران و محرومان است که البته در این نهاد به تاسی از امیرالمومنین (ع) خدمت‌رسانی به محرومان باید به صورت شبانه‌روزی انجام شود.
‏‎شاکری در بخش دیگری از سخنان خود اعتماد مردمی را بزرگترین سرمایه این نهاد عنوان کرد و افزود: کمیته امداد نهادی مردمی است و کارها در آن  به صورت جهادی انجام شود و در این راه باید عزت نفس مددجویان حفظ شود.
‏‎‏‎مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام در پایان به طرح شوق زیارت نیز اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با همکاری خیران زمینه اعزام ۵۰۰ نفر از مددجویان تربت جامی را به مشهد مقدس فراهم کنیم.
انتهای پیام// س ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت اقدام همه دستگاهای خدمت رسان برای محرومیت زدایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..