تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر پیرغلام اهل بیت امروز در گرگان

پیکر پیرغلام اهل بیت، حاج اسماعیل مفیدی امروز بر دستان مردم گرگان تشیییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ پیکر این ذاکر  اهل بیت  ساعت 10 صبح امروز با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و  حجت الاسلام نور الله ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان استانی بر دستان مردم ولایتمدار گرگان تشییع شد و در امام زاده عبدالله گرگان  خانه ابدیش آرام گرفت.

حاج اسماعیل مفیدی که از 12 سالگی مداحی و مرثیه خوانی را آغاز کرده بود، پس از سالها مداحی و تربیت شاگردان در این راه، دیروز  در 70 سالگی بر اثر بیماری دیابت دعوت حق را لبیک گفت.

حجت الاسلام نور الله ولی نژاد گفت: وی از پایه گزاران هیئت زینبیه گرگان بود که سال گذشته هم به عنوان پیرغلام برتر کشوری انتخاب شده بود.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر پیرغلام اهل بیت امروز در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..