تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهضت توسعه فضاهای سبز در گنبدکاووس

طرح نهضت توسعه فضاهای سبز در گنبدکاووس اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ فرماندار گنبدگاووس در جلسه هماهنگی محیط زیست روستاها که امروز صبح در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: این طرح با هدف زیباسازی و بهره مندی بیشتر از محیط زیست اجرا خواهد شد.

عبدالقدیر کریمی افزود: برای ایجاد فضاهای سبز در شهر و روستاها ضمن تشکیل کارگروه فضای سبز، از ظرفیت های دستگاه های اجرایی، آموزش و پرورش ، شهرداری ، محیط زیست ، منابع طبیعی و دهیاری ها استفاده خواهد شد.

وی در ادامه به روشنایی معابر و خیابان های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای روشنایی معابر و خیابان های شهر و روستا هم از همه دستگاه های اجرایی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهضت توسعه فضاهای سبز در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..