تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفکرداعشی مخربترین طرح علیه جهان اسلام

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تفکر داعشی پیچیده‌ترین، جامع‌ترین و مخرب‌ترین طراحی علیه جهان اسلام با رویکرد مخالفت با جهان تشیع است.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: منوچهر متکی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در بیت ایشان برگزار شد، بابیان اینکه وهابیت و حکام سعودی به دنبال فهم وهابیتی از اسلام در شاکله تمامی مذاهب اسلامی بودند، اظهار داشت: وهابیت در حال گسترش مبانی خود و فهم نادرست به نام فقه حنفی است و حاصل گسترش این تفکر علیه جهان اسلام شکل‌گیری داعش بود.
 
معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تفکر داعشی پیچیده‌ترین، جامع‌ترین و مخرب‌ترین طراحی علیه جهان اسلام با رویکرد مخالفت با جهان تشیع بوده است.
 
متکی افزود: در شرایط عادی ما آموزشی که می‌بینیم آموزش عدم تنازع است همچنین آموزش در کنار هم قرار گرفتن ظرفیت‌های مسلمانان در آموزه‌های دینی و تأکیدات مقام معظم رهبری کاربرد جدی دارد.
 
معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر سعی کردیم حرکت تقریبی را به بیرون از ایران ببریم، چراکه دشمنان اسلام کشور به کشور به‌صورت مصداقی سعی در فتوا گرفتن می‌کردند.
 
وی  با تأکید بر اینکه حرکت‌های عظیمی برای تقریب مذاهب در دنیا به‌وجود آمده است، خاطرنشان کرد: در 70 سال گذشته اروپا برای تفکر سعودی در تمام کشورهای اروپایی حرکتی را شروع کرد، اما در دو سال اخیر برگزاری کنفرانس‌ها با حضور خود روحانیت این کشورها در کشورهای اروپایی را شاهد هستیم.
 
معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته در اندونزی که مرکز ستادهای سعودی بود کنفرانس وحدتی برگزار و در طول سمینار بر تقریب مذاهب تأکید شد.

انتهای پیام /ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفکرداعشی مخربترین طرح علیه جهان اسلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..