تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار علمای اهل سنت گرجستان با آیت الله مکارم شیرازی

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار علمای اهل سنت گرجستان گفت:وحدت مسلمانان سبب نشر و تعالی دین اسلام در جهان می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله مکارم شیرازی ظهر امروز در دیدار با جمعی از علمای اهل سنت اظهار داشت:امروز اسلام در دنیا با سرعت توسعه پیدا می‌کند و اگر مسلمانان اختلافات را کنار بگذارند بدون شک دین آینده در جهان، اسلام خواهد بود. باید از تمام امکانات روز برای تبلیغ اسلام استفاده کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود. کتاب‌های زیادی در مورد قرآن و احادیث مسلمانان نوشته‌ شده که توزیع آن‌ها در کشورهای اسلامی ضروری است.
 
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد: اگر در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها و سایر مراکزی که جوانان فعالیت می‌کنند مراقب باشیم مشکلی نسل جوان را تهدید نخواهد کرد.
 
وی افزود: باید معارف اسلامی به مردم منتقل شود و رسانه‌ها و شبکه تلویزیونی توسعه پیدا کند چون با گسترش آن‌ها بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
 
آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به امنیت ایران در منطقه تصریح کرد: برخی از خبرنگاران فرانسوی پیش ما آمدند و اذعان کردند کشور ایرانی که به چشم دیده‌اند با آنچه به آن‌ها در رسانه‌ها گفته بودند تفاوت دارد. در کشورمان هیچ ناامنی وجود ندارد و به همین دلیل باید از نزدیک همدیگر را ببینیم و تعامل داشته باشیم تا دشمنان نتوانند بین ما تفرقه ایجاد کنند.
 
استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: گرجستان از پیشرفته‌ترین کشورهای مذهبی بوده و مشخص است در این کشور شیعه و سنی و حتی مسیحی همه باهم برادروار زندگی می‌کنند.
 
وی با تأکید بر اینکه باید مراقب نفوذ وهابیت و گروه‌های تکفیری باشیم، بیان کرد: وحدت سرمشقی برای همه مسلمان‌ها باشد. گرجستان با اتحاد و همدلی از آتش اختلافات دور شده است، امروز اسلام در دنیا با سرعت توسعه پیدا می‌کند و اگر مسلمانان اختلافات را کنار بگذارند بدون شک دین آینده در جهان، اسلام خواهد بود.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار علمای اهل سنت گرجستان با آیت الله مکارم شیرازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..