تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احساس مسئولیت در برابر سلامت، جان و مال مردم/حادثه پلاسکو هشداری برای مسئولان است

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014969

وی تصریح کرد: حادثه پلاسکو هشداری برای مسئولان است، باید در برابر سلامت، جان و مال مردم احساس مسئولیت داشته باشیم و با تدابیر مناسب دیگر شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک در گفت وگو با نگاه آبیک؛ با عرض تسلیت به دلیل شهادت آتش نشانان در پی ریزش ساختمان پلاسکو، گفت: نقطه اوج و قابل تحسین این حادثه، شجاعت و فداکاری آتش نشانان بود که از جان خود برای نجات مردم گذشتند.

وی افزود: با گذشت از مسائل فنی دلیل اصلی این حادثه را می‌توان در کم توجهی و سهل انگاری صاحبان ساختمان و مسئولین دید، چرا مسئولین در این چند سال فقط به صدور اخطاریه اکتفا کرده و اقدامی در این راستا انجام نداده‌اند؟!

امام جمعه موقت آبیک ادامه داد: حادثه فروریختن و آتش سوزی ساختمان پلاسکو باید درس عبرتی برای مسئولان باشد، چرا که چندین ساختمان مثل پلاسکو در کشور وجود دارد که باید برای پیشگیری از وقوع چنین حادثه‌ای اقدام شود و پیش از وقوع اتفاق مجهز بود و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

این خطیب موقت جمعه با تسلیت به ملت داغدار ایران و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مورد حادثه ساختمان یادآور شد: عده‌ای از هموطنان به ویژه آتش‌نشان‌های فداکار جان خود را در این حادثه از دست دادند و برخی هنوز گرفتار آوار و آتش هستند که امید می‌رود با تلاش بیشتر عملیات آواربرداری هر چه سریع‌تر انجام شود.

حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه برای ایجاد شایعات در مورد ساختمان پلاسکو، با مخاطب قرار دادن مردم، تصریح کرد: مردم باید اخبار درست و موثق این حادثه را از طریق رسانه‌های ملی و سایت‌های معتبر پیگیری کنند و به اخبار شبکه‌های بیگانه گوش ندهند.

وی تصریح کرد: حادثه پلاسکو هشداری برای مسئولان است، باید در برابر سلامت، جان و مال مردم احساس مسئولیت داشته باشیم و با تدابیر مناسب دیگر شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

امام جماعت مسجد جامع آبیک اضافه کرد: این حادثه ناگوار موجب تاثر و تاسف رهبر معظم انقلاب، مسئولان و مردم شد و مجموعه نیروهای امدادرسان در این حادثه به موقع و با مجاهدت تلاش کردند.

این خطیب موقت جمعه، شهادت تعدادی از ماموران خدوم آتش نشانی برای نجات مردم را به خانواده‌های آنان تسلیت گفت و اظهار کرد: انتظار می‌رود همه تلاش‌ها برای نجات جان گرفتارشدگان در زیر آوار جهت دهی شود.

امام جمعه موقت آبیک، یادآور شد: آتش نشانان با فدا کردن جانشان در راه خدمت رسانی نشان دادند که خدمت به مردم بالاتر از جانشان است و آتش‌نشانان با گذشتن از جان خود زندگی دوباره به مردم دادند گرچه خوشان از بین ما رفتند اما یاد و نامشان برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: دیدیم که رئیس شورای شهر تهران با صراحت اعلام کرد چندین مرتبه هشدار دادیم که این ساختمان ایمنی ندارد و باید برای آن فکری شود اما کسی توجه نکرد تا اینکه چنین حادثه‌ای به وقوع پیوست.

حجت‌الاسلام رمضانی در پایان تصریح کرد: همانطور که بندگی خدا ارزشمند است خدمت به خلق خدا هم ارزشمند و دارای اهمیت بسیار ویژه است و آتش نشانان ما هم در راه خدمت به خلق خدا به شهادت رسیدند.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احساس مسئولیت در برابر سلامت، جان و مال مردم/حادثه پلاسکو هشداری برای مسئولان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..