تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محصول برنامه‌های دهه فجر «امید بخش» باشد

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1015010

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: باید برنامه‌های دهه فجر با محوریت و نگاه‌های قرآنی و دینی برگزار شود و در این ایام افق فجر انقلاب اسلامی و مبانی پیدایش آن با جدیت تبیین و تشریح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار اعضای ستاد دهه فجر با تأکید بر اینکه باید به «ایام‌الله دهه فجر» نگاه دینی داشه باشیم، اظهار کرد: اگر نگاه سیاسی، حزبی و جناحی به «ایام‌الله دهه فجر» داشه باشیم، جایگاه و منزلت این ایام تنزل پیدا کرده و خودمان هم تحقیر می‌شویم. 


وی با بیان اینکه انقلاب ما را نگاه‌های قرآنی و دینی به پیروزی رسانده است، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های دهه فجر با محوریت و نگاه‌های قرآنی و دینی برگزار شود و در این ایام افق فجر انقلاب اسلامی و مبانی پیدایش آن با جدیت تبیین و تشریح شود. 


امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: این وعده الهی است که آینده جهان، آینده اسلام است و همه تلاش‌های ما نیز باید برای سربلندی و تحقق اهداف نظام اسلامی که در راستای اهداف دین قرار دارد، صورت بگیرد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی زنده و پویاست چرا که این انقلاب با تحقق وعده‌های الهی نظیر «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم»، به پیروزی رسید و هر چیزی که خدایی باشد همواره پویا و زنده خواهد ماند. 

وی با تأکید بر این‌که دهه فجر فرصتی برای روشن نگاه داشتن چراغ امید در جامعه است، اذعان کرد: مسئولان باید در برنامه‌های خود نقاط قوت نظام و خدماتی که در طول انقلاب اسلامی به مردم ارائه شده است را تشریح کنند. 

عابدینی انتقال امانت‌های الهی به نسل‌های جوان را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: برنامه‌ها و سخنرانان باید بتوانند ارتباط خوبی با نسل جوان برقرار نمایند چرا که یکی از ضروری‌ترین نیازهای ما در این حوزه، انتقال این امانت، یعنی انقلاب اسلامی به نسل جوان است. 


امام‌جمعه قزوین وحدت، ایمان، رهبری و امدادهای معنوی و الهی را از عوامل پیروزی انقلاب برشمرد و عنوان کرد: برنامه‌های «ایام‌الله دهه فجر» وحدت‌بخش باشد و موجب امید و انسجام بیشتر در جامعه شود. 

وی با تأکید بر تقویت وحدت و برادری، ابراز داشت: متأسفانه برخی‌ها تلاش می‌کنند تا جامعه ما را دوقطبی معرفی کنند در حالی‌که زمینه‌های دو قطبی شدن در جامعه ما وجود ندارد. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: محصول برنامه‌های دهه فجر، تعمیق باورهای دینی، تحکیم اخوت ایمانی، تقویت فرهنگ «ما می‌توانیم» و تقویت روح استکبار ستیزی باشد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محصول برنامه‌های دهه فجر «امید بخش» باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..