تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سرقت تجهيزات برق در شهرستان کنگاور

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از انهدام باند سرقت تجهيزات برق در اين شهرستان خبر داد و گفت: سارقان تاكنون به 12 مورد سرقت تجهيزات برق از شهرستان كنگاور و نيز استان های همجوار اعتراف کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرهنگ حسين براری گفت: در پی وقوع سرقت تجهيزات برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت و مأموران اقدامات فنی و طرح های اطلاعاتی خود را در راستای شناسايی و دستگيری سارقان آغاز کردند.


وی افزود: تيم های محسوس و نامحسوس پليس در نقاط مختلف شهر و در ساعاتی كه احتمال وقوع سرقت مي رفت، مستقر شده و در نهايت باند چهار نفره سارقان با يک دستگاه خودروی سواري توسط مأموران پاسگاه آران شناسايي شدند، اما سارقان به محض ديدن عوامل پليس فرار را برقرار ترجيح داده و متواري شدند.

سرهنگ براري در ادامه اظهار داشت: ماموران پاسگاه آران به همراه ديگر اكيپ هاي مستقر در طرح، اقدام به تعقيب خودرو سارقان کردند اما آنها خودرو را در گردنه بيد سرخ رها کرده و خود به سمت کوه هاي اطراف متواري شدند که پس از سه ساعت جستجو و با توجه به تاريک شدن هوا و صعب العبور بودن مسير دو نفر از سارقان دستگير و دو نفر ديگر نيز متواري شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه از خودروي سارقان مقادير زيادي تجهيزات برق و ابزار آلات سرقت كشف و ضبط شده است، گفت: سارقان دستگير شده که حدودا 38 ساله هستند، چندين مورد سابقه سرقت داشته اند و تاكنون به 12 مورد سرقت تجهيزات برق از شهرستان كنگاور و نيز استان هاي همجوار اعتراف کرده اند.

سرهنگ براري خاطرنشان ساخت: در اين زمينه پرونده قضائي تشکيل و در دست بررسي است، همچنين تلاش براي دستگيري سارقان متواري ادامه دارد.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سرقت تجهيزات برق در شهرستان کنگاور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..