تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های شهرداری برای شورابیل

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در این جلسه افزود: بسیاری از طرح های پیش بینی شده برای سال جاری به نحو مطلوب در این مجموعه به اجرا درآمده است و تعداد معدودی که در حال اجرا هستند، با پیگیری ویژه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: طرح جامع منطقه نمونه گردشگری شورابیل از سوی شورای عالی شهرسازی و همچنین کمیسیون ماده ۵ استانداری به تصویب رسیده است و همه طرح‌های در دست اجرا در این مجموعه نیز در قالب این طرح جامع انجام خواهد پذیرفت.

لطف‌اللهیان کاشت انبوه درخت برای افزایش چشم‌انداز سبز در رینگ دور دریاچه شورابیل را از ضروری‌ترین برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: خارج از چارچوب برنامه و بودجه شهرداری اردبیل هیچ‌گونه اقدامی در این مجموعه انجام نمی پذیرد.

شهردار اردبیل همچنین بر ضرورت توسعه طرح‌های نورپردازی در نقاط پیرامون دریاچه شورابیل تاکید کرد و گفت: برای ایجاد سهولت در امر رفت و آمد شهروندان و گردشگران در داخل این مجموعه، ضمن آماده نمودن قطار گردشگری و دوچرخه و خودروهای پدالی ، نسبت به تهیه و انتشار نقشه راهنمای مجتمع شورابیل اقدام می شود.

این مسوول با بیان اینکه کار ساحل بندی دریاچه شورابیل در نقاط باقی مانده این دریاچه ادامه می یابد، اظهار کرد: همه عملیات عمرانی مربوط به اجرای ورودی جدید شورابیل از سمت موزه دفاع مقدس تا خرداد ماه سال ۹۶ و قبل از آغاز ورود گردشگران تابستانی به پایان می رسد.

شهردار اردبیل همچنین وجود تعداد ۷ باب سرویس بهداشتی در داخل مجموعه گردشگری شورابیل را یادآوری کرد و گفت: در اسرع وقت نسبت به تعمیر و بازسازی قسمت‌های آسیب دیده نمازخانه‌ها و سرویس های بهداشتی موجود اقدام می شود.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های شهرداری برای شورابیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..