تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار زنجان: جمهوری اسلامی متعلق به همه آحاد ملت است

استاندار زنجان: جمهوری اسلامی متعلق به همه آحاد ملت است

به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری در بازدید از مجموعه دارالقرآن کریم و در جلسه هیئت امنای دارالقرآن کریم زنجان، سکوت مردم در هنگام تلاوت قرآن را حاکی از باورهای عمیق جامعه دینی دانست و افزود: در تمامی محافل و برنامه‌ها حتی در استادیوم های ورزشی که مملو از شور و هیجان جوانی است، مردم به احترام قرآن و عشق به میهن اسلامی، هنگام تلاوت قرآن کریم و زمان اجرای سرود ملی کشور، با احترام سکوت می کنند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد تا چهره سیاست بر چهره قرآنی چیره شود، ابراز کرد: هرکجا چهره سیاست بر چهره اخلاق، ادب و قرآن سایه افکنَد، این امر موجب کاهش تاثیر نفوذ قرآن و باورهای دینی در جامعه خواهد شد.

مقام عالی استان با اشاره به نیت والای بنیانگذاران مجموعه دارالقرآن کریم زنجان، گفت: خیرینی که با نیت پاک و خلوص باطن در احداث بنای دارالقرآن کریم زنجان مشارکت داشتند، بی شک به دنبال ارائه فرهنگ قرآنی در جامعه و ترویج آموزه های نهج البلاغه بودند که باید این فرهنگ در جامعه ماندگار شود و به نیات خیرین عمل شود.

درویش امیری یادآور شد: همانگونه که مردم ایران در دوران انقلاب با پرچم قرآن، شیطان را از کشور بیرون راندند، بدون شک با احتزاز پرچم معرفت و عشق به علوم قرآنی این مسیر را ادامه خواهند داد.

وی احداث مجموعه دارالقرآن را اقدام بزرگی دانست که کمتر در مراکز استان‌ها انجام شده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت اله موسوی زنجانی امام جمعه اسبق زنجان و از بانیان دارالقرآن، اظهار کرد: مرحوم آیت اله موسوی زنجانی با توجه به برخورداری از عزت نفس، اخلاق والا، ادب و تواضع در بین سایر ائمه جماعات زبانزد بود و حتی در میان غیر زنجانی ها نیز علاقمندان فراوانی داشت.

استاندار زنجان، با بیان اینکه سالانه 25 دستگاه فرهنگی کشور از ردیف اعتبارات فصول بودجه بهره مند می شوند، گفت: ضروری است تا نظارت و کنترل دقیق بر نحوه توزیع اعتبارات فرهنگی در کشور و به تبع ان در استان صورت گیرد. همچنین تاکید شده است با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، گزارشی از بُرش استانی این ردیف‌های بودجه مورد بررسی قرار گیرد.

درویش امیری افزود: خوشبختانه فرهنگ نیکی و احسان، کمک، همراهی و مشارکت در خیرات در تمامی زمینه های اجتماعی در بین مردم استان به وفور مشاهده می شود و باید قدر این نیت های خیرخواهانه و کمک و همکاری در زمینه ترویج و توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را بیش از پیش بدانیم.

وی یاد شهدای مظلوم آتش نشان را گرامی داشت و گفت: وقوع حادثه تلخ و غمبار آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو و شهادت مظلومانه آتش‌نشانان قهرمان، ملت ایران را به سوگ نشاند.

گفتنی است استاندار زنجان با شرکت در جلسه تفسیر نهج البلاغه نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، از مجموعه دارالقرآن و محل برگزاری کلاس‌های آموزشی این مرکز بازدید کرد و سپس در جلسه هیئت امنای دارالقرآن کریم زنجان حضور یافت.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار زنجان: جمهوری اسلامی متعلق به همه آحاد ملت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..