تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یزد میزبان اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

عبدالرضا دستا دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با حضور کادرفنی و 20 نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از پنجم فروردین ماه 1396 به مدت پنج روز برگزار می شود.
وی ادامه داد: این اردوی آمادگی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد در مجموعه ورزشی شهدای سلمان محله محمود آباد ( مرد آباد ) یزد برگزار خواهد شد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: در سال های اخیر بارها به میزبانی باشگاه مقاومت گلساپوش یزد شاهد برگزاری اردوهای مختلف آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی بوده ایم .
دستا گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از 12 لغایت 21 اسفندماه امسال در مالزی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی که با حضور 13 تیم برگزار می شود شرکت می کند.
وی ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی ایران با سرمربی یزدی خود محمد حسین میرشمسی در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی بیش از گذشته موفق باشد.
تیم های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و برسام و کویر اردکان سه نماینده استان در لیگ برتر فوتبل ساحلی باشگاه های کشور هستند.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یزد میزبان اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..