تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبال دسته دوم کشور/ برق جدیدشیراز فرصت صدرنشینی را از دست داد

به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته بیستم این دیدارها، دوشنبه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، تیم برق جدید شیراز برابر بعثت کرمانشاه به تساوی یک بر یک دست یافت.
تیم برق شیراز در صورتیکه برابر تیم بعثت پیروز می شد می توانست با توجه به شکست تیم صدرنشین اروند رود خرمشهر، جای این تیم را در صدر جدول بگیرد که این فرصت خوب را شاگردان مهرداد شکاری مربی تیم برق از دست دادند و به همان رده دومی بسنده کردند.
با پایان یافتن هفته بیستم در گروه یک، تیم اروند رود خرمشهر همچنان با 33 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم برق شیراز هم با 32 امتیاز دوم است و تیم نفت امیدیه اهواز با 31 امتیاز در رده سوم ایستاده است تا همچنان رقابت در بالای جدول فشرده ترشود.
در رقابت های فوتبال دسته دوم کشور 37 تیم شرکت دارند و در سه گروه با هم بازی می کنند و در پایان از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
7368 / 6118 / 1200 خبرنگار: حمیدرضا خلیقی* انتشار دهنده: علی شریفی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبال دسته دوم کشور/ برق جدیدشیراز فرصت صدرنشینی را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..