تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان: در خانه حریف امتیاز گرفتن خوب است/ کار در اهواز را همیشه دوست دارم

عبدالله ویسی عصر دوشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: نیمه اول بازی سردرگم و گیج بودیم و در حد نام سپاهان نبودیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به این که در نیمه اول می توانستیم سه گل دریافت کنیم افزود: شاهد بازی پر استرسی بودیم و هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند.
وی با بیان این که در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم و می توانستیم گل دیگری بزنیم گفت: اگر در بیرون از خانه امتیاز نگیریم جای جبران نداریم.
ویسی ادامه داد: استقلال بسیار خوب و روان بازی کرد و باید بگویم امتیاز گرفتن از استقلال در اهواز کار سختی است.
وی در خصوص داوری بازی گفت: درباره داوری حرفی ندارم چرا که داوران ما جوان هستند و نیاز به فرصت دارند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: بازیکنان ما چون برای بردن بازی می کردند استرس داشتند و نتوانستند بازی روان و همیشگی خود را ارائه دهند.
وی عنوان کرد: به ادامه بازی ها امیدوار هستیم و اگر 6 امتیاز دیگر بگیریم عقب ماندگی خود را جبران می کنیم.
ویسی افزود: از عملکرد تیمم راضی نیستم ، استقلال خیلی خوب تر بازی کرد اگرچه موقعیت های گلزنی هر دو تیم برابر بود.
وی تصریح کرد: ضمن این که بد بازی کردیم اما تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اهواز شهر من است و تمام دوستان و خانواده ام اینجا هستند مگر می شود کار در اهواز را دوست نداشته باشم.
وی در پایان گفت: مطمئنا جایگاهمان در بالای جدول بوده و تلاش می کنیم جز سه تیم اول باشیم.
با احتساب امتیاز بازی امروز، استقلال خوزستان با 22 امتیاز در رده دهم و سپاهان با 27 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری
*انتشار دهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان: در خانه حریف امتیاز گرفتن خوب است/ کار در اهواز را همیشه دوست دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..