تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویدادها و تحولات عراق در یک نگاه/ چهارم بهمن

**‌ وزارت دفاع عراق امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یگان نهم زرهی ارتش عراق در ادامه پیشروی های خود در محور شمالی شهر موصل توانست روستای القوسیات و روستاهای اطراف آن را از اشغال تروریست ها آزاد و در جریان این عملیات 50 تروریست داعش را به هلاکت برساند.

** ستاد تبلیغات جنگ عراق نیز امروز اعلام کرد که نیروی هوایی عراق در حمله هوایی به یک پادگان آموزشی تروریست ها در شهرستان مرزی 'القائم' در غرب استان الانبار ضمن انهدام آن، 30 تروریست را به هلاکت رساند.

** همچنین منبع دیگری در نیروی هوایی عراق امروز از کشته شدن مسوول امور تروریست های خارجی در گروه تروریستی داعش به همراه چهار تروریست تبعه کشور آذربایجان در تلعفر خبر داد.

** فرماندهی عملیات امنیت بغداد هم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی در مقر تیپ 22 لشکر ششم پیاده عراق یک تروریست انتحاری را که درصدد عبور از منطقه 'سلمان' به سمت 'البوشلال' در شمال بغداد بود، به هلاکت رساندند.

** بنا به اظهارات نماینده جنبش 'تغییر' به رهبری 'انوشیروان مصطفی' در مجلس عراق، ترکیه 10 پایگاه نظامی و اطلاعاتی بر روی اراضی اقلیم کردستان عراق دایر کرده است.
'سروه عبدالواحد' امروز در گفت وگو با یکی از خبرگزاری های عراق با اشاره به این موضوع، از سکوت دولت مرکزی و احزاب سیاسی عراق نسبت به آن ابراز تعجب کرد.

** وزارت مهاجرت عراق از بازگشت 4 هزار آواره عراقی به مناطق آزاد شده در شرق موصل خبر داد و اعلام کرد که این آوارگان از اردوگاه های حسن شام و الخازر به مناطق آزاد شده کوکجلی و سمت چپ شرق شهر موصل در استان نینوا بازگشته اند.

** براساس بیانیه منتشره از سوی وزارت دفاع عراق، در مناطق آزاد شده استان الانبار واقع در غرب کشور، 20 هزار بسته انفجاری خنثی و 250 خانه از بمب پاکسازی و صدها خودرو بمب گذاری شده منهدم شد.

** برخی منابع محلی در استان نینوا از زخمی شدن ابوبکر البغدادی در حمله هوایی به منطقه البعاج در غرب نینوا خبر دادند؛ هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده اند.
خاورم**7074**1144
گزارش: مینا غفرانی آذر* انتشار دهنده: علیرضا جباری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویدادها و تحولات عراق در یک نگاه/ چهارم بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..