تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه مسکو به ارتش سوریه در مورد آتش بس

کد خبر: ۴۶۷۱۸۳

۱۵۵  بازدید

مرکز روسی حمیمیم در سوریه از فرماندهی ارتش سوریه خواست تا کاملا به آتش بس پایبند باشد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری نووستی، یک مسئول برجسته در مرکز حمیمیم در لاذقیه گفت که طرفین درگیر به صورت کلی به آتش بسی که در 29 دسامبر اجرایی شد، پایبند هستند اما فرماندهی این مرکز نسبت به نقض‌هایی که هرازگاهی رخ می‌دهد و "عامل آن نیروهای دولتی سوریه هستند"، نگران است.

وی افزود: طرف روسی چند روز قبل با قاطعیت به فرماندهی نظامی سوریه تذکر داد که فرماندهان ذی ربط باید به توافق‌های حاصل شده پایبند باشند و اجازه نقض آن توافق‌ها را ندهند.

این مسئول روسی اظهار کرد: مرکز حمیمیم به اتخاذ مواضع واقع‌بینانه جهت تحقق مجدد ثبات در تمامی اراضی سوریه در نزدیک‌ترین زمان ممکن ادامه می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه مسکو به ارتش سوریه در مورد آتش بس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..