تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله نیروهای عراقی به آخرین مقرهای داعش در شرق موصل

یگ گام تا آزادسازی کامل شرق موصل؛

فرماندهی عملیات نینوا از حمله نیروهای عراقی به آخرین مقرهای تروریست‌ها در شرق موصل خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، عبدالامیر رشید یارالله، فرمانده عملیات "به سوی تو می‌آییم ای نینوا" در بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان‌های لشگر نهم، گردان سوم و تیپ 71 ارتش عراق به منطقه الرشیدیه، از آخرین مقرهای تروریست‌ها در شرق موصل حمله کرده و توانستند بخش شمالی آن را آزاد کنند.  

نیروهای عراقی از 17 اکتبر عملیات آزادی شهر موصل، مرکز استان نینوا را آغاز کردند و توانستند شرق این شهر را آزاد کنند. این نیروها در حال آماده شدن برای عملیات در غرب موصل هستند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله نیروهای عراقی به آخرین مقرهای داعش در شرق موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..