تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی بازیکنان استقلال با منصوریان پس از صدای تیراندازی

تاریخ نشر : دوشنبه 4 بهمن 1395 مشاهده : 78 سایر اخبار ورزشی RSS

پخش خبر صدای تیراندازی در تهران واکنش جالب بازیکنان استقلال را به همراه داشت.

شوخی بازیکنان استقلال با منصوریان

 بازیکنان استقلال وقتی دیروز به هتل محل برپایی اردوی خود برای بازی با استقلال خوزستان رسیدند، همه داشتند درباره شلیک ضدهوایی ها به یک شی ناشناس در آسمان تهران حرف می زدند و بحث صدای تیراندازی که در مرکز شهر پیچیده بود، توجه آنها را جلب کرد.  بازیکنان استقلال وقتی فهمیدند ضدهوایی ها یک شی عجیب مثل هلی کوپترهای فیلمبرداری را هدف قرار داده اند، به شوخی می گفتند؛ فکر کنیم هلی شات منصوریان را زدند و از این به بعد دیگر در تمرین استقلال هلی شات نداریم!

 آنها می گفتند خدا رو شکر که از سر و صدای هلی شات راحت شدیم. احتمالا کنترل هلی شات خراب شد و در محدوه غیرمجاز به پرواز در می آمد که مورد اصابت گلوله های ضد هوایی قرار گرفت!

شهر خبر

اخبار مرتبط:

عکس جالب خنده های علی دایی و علیرضا منصوریان در آغوش هم

علیرضا منصوریان در جشن تولدش +عکس

حرکت غافلگیرکننده و بی سابقه منصوریان پس از برد الاهلی +عکس

جانشین "منصوریان" انتخاب شد

تایید مذاکرات مدیران استقلال با فرهاد مجیدی برای جانشینی منصوریان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی بازیکنان استقلال با منصوریان پس از صدای تیراندازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..