تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاولر: لیگ چین فوتبال ستاره های فوتبال را تمام می کند

اسطوره باشگاه لیورپول در اظهار نظر خود گفت رفتن یک فوتبالیست مشهور به لیگ برتر چین، فوتبالش را تمام می کند هرچند که از نظر درآمدی با هیچ یک از لیگ های مهم جهان قابل مقایسه نیست.

اسطوره لیورپول: کاستا در چلسی هدر می رودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رابی فاولر اسطوره تاریخ فوتبال لیورپول بر این باور است که دیه گو کاستا ستاره سابق اتلتیکو مادرید و کنونی چلسی پس از اظهارات رومن آبرامویچ مبنی بر فروش وی به تیم های چینی از حالا باید به فکر ترک آبی های استمفوردبریج باشد.

وی ادامه داد: زمانی که یک فوتبالیست مشهور به لیگ برتر چین می رود فوتبالش تمام می شود هرچند که از نظر درآمدی با هیچ یک از لیگ های مهم جهان قابل مقایسه نیست.

مهاجم سابق لیورپول افزود: رومن آبرامویچ فقط به فکر پول است و موفقیت بازیکنانش هیچ اهمیتی ندارد، این میلیاردر روسی گفت در صورت پیشنهاد 130 میلیون پوندی، کاستا را به چینی ها واگذار می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاولر: لیگ چین فوتبال ستاره های فوتبال را تمام می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..