تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از دستاوردهای دانشجویان فرهنگ و هنر + تصاویر

دانشگاه علمی کاربردی "فرهنگ و هنر" دستاورد دانشجویانش را طی نماشگاهی در معرض دید علاقمندان به هنر قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک مرکز آموزشی مهارت‌محور، کارآفرین و نسل سوم با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری تأسیس شده است تا بتواند بر اساس نیازهای بازار کار رشته‌هایی را جهت تربیت دانشجویان تأسیس کند. رونمایی از دستاوردهای دانشجویان فرهنگ و هنر + تصاویر

این دانشگاه بر اساس نیازمندی‌های بازار کشور در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی شده است تا نیازهای جوانان با هدف افزایش کسب تجربه عملی و اشتغال‌زایی به وسیله خود آنها برآورده شود که در این میان دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ هنر زیر نظر وزارت ارشاد و دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته‌های موسیقی، عکاسی، معماری و سینما اقدام به جذب دانشجو و آموزش مهارتی کرده است.

رونمایی از دستاوردهای دانشجویان فرهنگ و هنر + تصاویر

دانشگاه فرهنگ و هنر برای ایجاد انگیزه در بین دانشجویان اقدام به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای آنها تحت عنوان خلاقیت در هنر کرده است و در این نمایشگاه از میان بیش از 200 اثر، 120 اثر در مرحله داوری برگزیده و در نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

رونمایی از دستاوردهای دانشجویان فرهنگ و هنر + تصاویر

در این نمایشگاه دستاوردهای خلاقیت و هنر، آثاری در رشته‌های عکاسی،‌ معماری ایجاد شده است که در آن‌ها خلاقیت ذهن دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر به وضوح دیده می‌شود.

رامین آزادآور رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر می‌گوید: آکادمی فرهنگ و هنر از اولین مراکز خصوصی آموزش عالی در بحث هنر است که فعالیت خودش را از سال 81 با اعطای مجوز وزارت ارشاد به دانشگاه جامع علمی کاربردی شروع کرده است.

رونمایی از دستاوردهای دانشجویان فرهنگ و هنر + تصاویر

وی بیان کرد: این مرکز از بدو فعالیت خود همکاری خوبی با وزارت ارشاد و دانشگاه علمی کاربردی در نوشتن سرفصل‌های درسی در رشته‌های موسیقی، سینما داشته است و این مرکز از اولین واحدهای تخصصی موسیقی و سینمای کشور محسوب می‌شود.

آزادآور ادامه داد: این مرکز نمایشگاه‌های بسیاری از جمله عکاسی به نمایش درآورده است که در آن آثار دانشجویانش در معرض دید همگان قرار گرفته و امروزه بحث خلاقیت دانشجویان یکی از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه خلاقیت در هنر است.

رونمایی از دستاوردهای دانشجویان فرهنگ و هنر + تصاویر

وی عنوان کرد: برای شکوفایی مهارت‌های دانشجویان در رشته های سینما،‌ معماری و موسیقی این نمایشگاه ارائه شده است و دانشجویان دستاوردهای خودشان را زیر نظر استادان هنر در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

وی عنوان کرد: دانشگاه فرهنگ و هنر برای ایجاد انگیزه در دانشجویان اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در طول سال می‌کند تا افراد تحصیل کرده در زمان فارغ التحصیلی بتوانند کارآفرینی کنند.

رونمایی از دستاوردهای دانشجویان فرهنگ و هنر + تصاویر

گفتنی است؛ دانشگاه علمی کاربردی با هدف مهارت آموزی و بالا رفتن سطح بار عملی خود در رشته‌های موسیقی و عکاسی، مهارت‌های خوبی را با همکاری وزارت ارشاد انجام می‌دهد که نمایشگاه خلاقیت در هنر یکی از همین اقدامات موثر این دانشگاه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از دستاوردهای دانشجویان فرهنگ و هنر + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..