تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی پاکدل و کوروش تهامی در تئاتر همبازی شدند

مهدی پاکدل و کوروش تهامی هم به نمایش پربازیگر «کابوس حضرت اشرف» پیوستند.

به گزارشحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛بعد از آنکه پیوستن حمیدرضا نعیمی کارگردان و بازیگر سرشناس تئاتر ایران،‌ در تازه‌ترین نمایش حسین پاکدل قطعی شد، مهدی پاکدل و کوروش تهامی هم به این نمایش پیوستند. 

در این نمایش کوروش تهامی در نقش سید و مهدی پاکدل ایفاگر چند نقش متفاوت است. 

پیش از این حضور  محمد صادق ملک، آرش فلاحت‌پیشه و مرتضی آقا حسینی در «کابوس حضرت اشرف» قطعی شده بود. بازیگران این نمایش که نویسندگی و کارگردانی‌اش به عهده حسین پاکدل است، چند ماهی است برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر، سالن همایش‌های نشر ثالث و پلاتوهای خصوصی تمرین می کنند. 

بناست بعد از پشت سر گذاشتن سه اجرا در جشنواره تئاتر فجر نمایش «کابوس حضرت اشرف»  اجرای عمومی خود را در تالار ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز کند و تا پایان سال 95 میزبان مخاطبان هنر نمایش باشد.

در این نمایش ایمان افشاریان به عنوان دراماتوژ، حسین پاکدل را در به روی صحنه بردن متنی که پس از مدت ها تحقیق و پژوهش آماده کرده یاری می‌کند. 

«کابوس حضرت اشرف» همانند کارهای اخیر حسین پاکدل از جمله نمایش های حضرت والا، امر ملوكانه، عشق و عاليجناب و يك صبح ناگهان بخشی از حوادث تاریخ معاصر ایران را دستمایه درام خویش قرار داده است. البته نویسنده و کارگردان در این نمایش در بستری مدرن شكلى مدرن مفاهیم مد نظرش را با استفاده از زبان گروتسک مطرح می کند. 

ایمان یزدی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، ایمان افشاریان و مهدی پاکدل (طراح صحنه)، سوده شرحی (طراح لباس)، نورالدین حیدری ماهر (مجری طرح) و مریم نراقی (مشاور رسانه‌ای) از دیگر عوامل این نمایش هستند. 

نمایش «کابوس های حضرت اشرف» در بهمن و اسفند سال جاری میزبان مخاطبان هنر تئاتر در تماشاخانه ایران شهر خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی پاکدل و کوروش تهامی در تئاتر همبازی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..